maandag 14 februari 2011

Lieve blog,

Goh, dat is al even geleden! Wat opzich goed nieuws is, ik verveel me namelijk niet. :) Aan de andere kant is dat minder goed nieuws, ik heb het eigenlijk een beetje te druk nu. En dan nog niet eens alleen met het werk voor m'n afstuderen en m'n scriptie, maar meer met het verdienen van cash wat ik weer voor mijn afstuderen kan gebruiken (kip/ei/kip/ei complex).

Ik ben nu onder andere bezig met: (ik noem geen namen van opdrachtgevers, het zijn allemaal nog lopende projecten. Kijk over een maandje maar op www.einszwei.nl)
- ansichtkaarten boekje (deze week productie & zeefdrukken)
- magazine
- video visuals
- huisstijl
- ontwerp website, verpakkingen en campagne

Allemaal toffe dingen, maar natuurlijk staat mijn afstuderen niet helemaal stil. Ik ben bijvoorbeeld uitgenodigd om met 4 anderen van de AKI voor een korte artist-in-residence in Kasterlee (Belgie), de eerste week van maart. Daar gaan we naar hét centrum in Europa voor grafiek en druktechniek; het Frans Masereel centrum. Voor dit verblijf ben ik nu bezig met 2 groot-formaat ontwerpen, waarmee ik een veel-kleuren zeefdruk ga maken en als het kan een letterpress-print. Deze prints worden de eerste, uitgevoerde ontwerpen voor mijn afstudeerexpo. Ik ben benieuwd...
En nu verder natuurlijk het afmaken van m'n scriptie en schetsenschetsenschetsen!

to be continued!

Geen opmerkingen: